Fofroredodagog

Jag kommer ihåg en kompis som jag inte träffat på flera flera år, men han skrev mejl till mig på rövarspråket...i början var det rätt skoj, sen blev det bara jobbigt haha... Vi hade en period när vi bara pratade rövarspråket, ett gäng... det var roliga tider det där...när man var ung!

Momenon nonu äror dodetot soslolutot momedod dodetot foföror idodagog! :)

Idag jobbar jag 3 timmar. Gutt! Men jag trivs bra på jobbet faktiskt. Bra jobbarkompisar, det är bra...!

Igår var man på hockey direkt efter jobbet. Jag var kissnödig, trött, fick ont i röven och ryggen av att sitta där....och när man lidit sig igenom mer än 2 timmar så förlorar Nybro i förlängningen.....pissdåligt! De jag satt med hade spelat på matchen och Daniel satt och skrek och studsade haha.... folk blev rätt sura....men men, en eloge till Oskarshamn-klacken...shit alltså...de var inte tysta en sekund!! Huvudet började studsa med till deras trumslag, blev nästan hypnotiserad och började hålla på O-hamn.....neeedå hehe....bara nästan!

En helt oplanerad helg väntar, underbart....!

Alfons, mina svärföräldrars fina hund finns inte mer. Han var sjuk och jättegammal så för en vecka sen tog de bort honom... Du är saknad Alfons.
image21


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0