Äntligen morgon

Sitter här och funderar. Gick upp halv 6 för att gå ner och hämta tvätten för jag orkade inte igår kväll, men jag lyckades inte somna om. Surt. Så nu sitter man här och lyssnar på Adam och Gry...

I måndags var jag hos Arbetsförmedlingen. Kändes som evigheter sen jag var där, men de kände igen mig! Kändes tungt haha... Så nu har man några jobbansökningar att fixa. Tänkte göra det nu så man kan slappna av i helgen.

Måndag till onsdag var jag i Jönköping hos lillsyrran, det var roligt. Åkte mycket buss... sen blev det ju stan och A6, lite hårfärgning och film och godis hehe. Godiset var ju inte så bra av mig, men när man kollar på vad jag shoppade så var jag duktig. Köpte en kofta på Bik Bok som det var 70% rea på, sen köpte jag inte mer! GUTT, jag ska klara min budget...så är det bara!

Nu ska jag skriva ansökningar. HAJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0