Stress

Idag var det tvätt kl 7 på morgonen. Sen stressa iväg till coop och hinna köpa nått att äta innan jag sprang bort till stationen och träffade Jenny och Elize där...jag hade kollat fel, så det var en buss istället för ett tåg, men det gick ju bra ändå!

Hade trevligt i Kalmar! Åt italiensk buffé och strosade omkring...tror vi besökte 4 bebisbutiker... kul först, men sen började jag tröttna på bebiskläder! No offense, men jag har ju ingen egen så då är det väl inte lika kul hehe... men vi shoppade ju lite åt oss själva med såklart.

Åkte hem så jag var hemma runt halv 6, stressade som en toook! Sen ringde Daniel och undrade varför jag stressade! Då var han fortfarande kvar på kalaset hos sin kusin (som jag missade för jag var i kalmar), så jag hade stressat i onödan..... nu har jag varit klar i 20 minuter och undrar när han ska komma hem... Casse fest började ju vid 6 egentligen, så vi är ju redan över en timme sena.... jaja, så länge det inte är mitt fel så! :)

Nu ska jag sätta mig och varva ner lite. Mina kinder kokar och är illröda för jag stressade så mycket så jag behöver ingen rouge hehe....

Love//E


Kommentarer
Mikaela

Du va väldigt söt i din klänning igår =)

2008-08-31 @ 16:29:01
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Annelie

Men ni kom tillslut o roligt hade vi..

Ses o hörs i veckan... Kramar

2008-09-01 @ 06:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0