Och lite mer

Nu har jag bakat bröd som står på jäsning och gjort pannacotta som står i kylskåpet och sen var jag inne på Willys och köpte lite smågodis förut, så jag ska nog överleva denna ensamma kväll utan problem! :)

Idag har vi köpt bebiskläder! En sak till Liam, en sak till Natalie och 3 saker till Elias! Imorgon är det barndop för Elias, så när vi ändå var igång med bebis-shoppandet passade vi på att köpa till alla nyfödda hehe... det finns ju så mycket man skulle vilja köpa!

Ska vara fotograf på dopet imorgon, blir ju spännande...blir det första barndopet jag går på! Blir himla goda smörgåstårtor efteråt i alla fal hiehiehie.....

Godnatt vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0