Helg igen?

Nyss var det fredag och imorgon är det typ helg igen! Ledig på torsdag, skööönt....men på fredag är det marknad och det kommer bli FULLT UPP på jobbet.... jag ska sköta kaffet och plocka undan på borden... jaojao, det går säkert bra!

Jag har ont i halsen, är snorig och tung i huvudet men jag orkar inte va sjuk så jag ska bara ignorera det!

Jag lovade Danne att va vaken när han kommer hem... därför sitter jag här och skriver meningslösa saker för att ha nått att göra, annars somnar jag....

Hittade vinterbilder på Lotus i kameran

Han hoppar sjukt högt haha...

Min fina Leo
image71

Nu får jag hitta nått annat att göra haha...annars åker hela fotoalbumet snart upp här!
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0