skrattanfall...

Kollar på En unge i minuten där kvinnorna ena stunden säger "Döda mig!!" och sen skrattar av lustgasen.... minns den där fruktansvärda smärtan och sen när jag sugit i mig lustgas första gången så började jag asgarva haha.... Danne och barnmorskan skrattade med såklart...ojojoj... det var väl ungefär det som var kul den kvällen! Morgonen efter fick de skära ut min lilla Leia för hon hade fortfarande inte kommit ut... först 17 dagar över tiden, sen 14 timmars förlossning... hon ville verkligen va kvar där inne!

Är glad att allt ändå gick så bra till slut. Finns så mycket som kan hända... älskar dig Leia!

Min lilla bebis!


Jag vill säga ett stort grattis till Matilda och Benjamin som fått en liten son!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0