Lite mycket

Nu har de flesta löven blåst ner från träden och snart är snön och julen här! Jag ska (om jag orkar och hinner) pynta tidigt i år! Men då behövs ju en storstädning först som ska hinnas med och orkas med, så vi får se :)

Ikväll ska vi kolla på hus igen. DETTA!
Ett drömhus. Men tyvärr var det 20 stycken i måndags och så kommer det 20 st till ikväll som ska kolla... så slåss med 40 stycken om ett hus vill man ju inte. Men kolla kan man! :)

Leia har varit sjuk sen i fredags. Idag kunde hon gå till dagis igen och det hade gått bra. Daniel har med varit sjuk, hemma i 2 dagar, har nog aldrig hänt innan. Han sjukskriver sig aldrig! Så har varit lite sjukstuga här. Farmor Annica har ställt upp som barnvakt när jag jobbat, kanon ju!

Nu ska jag passa på att äta nått gott och kolla ett avsnitt DHW när Leia sover middag ;)

Bye!
//E



Kommentarer
Annelie

Älskade saknade vän!!!

Huset ni ska kolla på är en jobbarkompis till Fidde... Mattis o Maritha heter dom.. Vi har varit där en gång, jätte fint.. han har renoverat heeeela huset... Puss saknar dej..

Skönt att Leia är bättre nu!

2010-11-04 @ 12:28:22
Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

Åh vilket underbart hus!! Hoppas ni får det om ni ger er in i budgivingen! Håller tummarna.

2010-11-05 @ 10:47:34
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0