Humöret

Nu har jag verkligen börjat känna av mina humörsvängningar. Det är inte upp och ner varje dag utan det är VÄLDIGT uppåt och glatt varannan dag och dagarna emellan är jag deprimerad och har ingen lust eller ork och blir lätt sur. Det är verkligen varannan dag också! Haha... weird.

Nu har jag varit och jobbat ett par timmar. Lärde mig ett nytt ställe som jag ska ha nästa vecka. Jag ska ha sjukt många ställen nästa vecka! Vet inte hur jag ska komma ihåg allt.. och koder och nycklar...hua! Vilket ansvar man har. Plus att jag ska cykla mellan varje ställe med och man har ungefär 4-5 ställen varje dag! Blir mycket motion...får bara hoppas att det är bättre väder och mindre halt än vad det var idag. LÄSKIGT att cykla när det är såhär isigt och snöigt på vägarna! Var livrädd att cykla omkull idag så körde som en gammal sköldpadda haha... men det gick bra.

Skulle gått ut med Niccie runt lunch, men nu hade Fredrik tagit med henne till huset så då blev det inget. Vad ska man då hitta på för nått resten av dagen? Nån som vill hitta på nått, hör av er!

Ska nog låna några flyttkartonger av Eve och Henke så man kan börja packa ner lite grejer. Sånt som man ändå inte använder kan man ju lika gärna packa ner så man har det gjort.

Japp Annelie, jag började på "Flickan som lekte med elden" igår kväll, men kom inte så långt, ögonen ville bara åka igen. Men idag blir det mer läsning!

Sov nog inte mer än 4 timmar inatt. Daniel hostar på nätterna... tycker synd om honom för det är ju skitjobbigt när det killar sådär i halsen. Men man blir ganska irriterad när man blir väckt hela tiden...särskilt när man ska upp tidigt. Får hoppas han blir bättre snart!

Nu ska jag ringa till Arbetsförnedringen och säga att jag inte kan komma på tisdag FÖR JAG JOBBAR DÅ! Åååå va gutt.... =)

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0