...............

Igår kväll var jag så ledsen och besviken och grät och tröståt en massa tårta och chips och drack cola och var allmännt sur på allt som gäller vår lgh..... PROFFS som de utger sig för att vara, som gjorde vårt badrum, de var nog sugna på semester och gjorde ett ganska halvbra jobb... jag är ingen perfektionist men Daniel är det, så han inspekterade och hittade först färgskiftningar på väggen och igår hittade han luftbubblor under mattan och runt golvbrunnen!

DÅLIGT. De har gjort om jobbet idag, får se om det duger... men det betyder att rörmokaren inte kan komma dit förren tidigast tisdag. Så vi har inget vatten i lgh, ingen toalett eller dusch eller nått.... alltså fick jag ställa in kalaset. SURT!

Både jag och Danne bara låg helt apatiska i sängen och hatade allt med den där lgh.... grrrr!!!! Men sen åkte vi till Coop och jag gick in, tjock och rödgråten och köpte sötsaker för 100 spänn... folk glodde, men det sket jag i....grrrr!

Jag sätter inte min fot där förren det finns vatten. Nu drar vi från äckelvärmen och åker till havet.... skiter i den där förbenade lgh.

STUGAN NÄSTA!

Good bajs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0