Sova?

Eller blogga, det är frågan... =P

Kom nyss hem från en mysig kväll med syster och hennes man. Very nice.

Igår kväll var vi barnvakt åt Elias och Eddie. Mitt nöt skulle släppa ut Nemo lite smidigt från deras altandörr och stod där i 2 minuter högst, men självklart så hann mina mjölkfyllda boobs bli kalla så jag fick mjölkstockning! Inte skönt... hade feber inatt och skiiiitont i brösten.... bättre nu, men gör ont fortfarande. Har lärt mig min läxa nu. HÅLL BRÖSTEN VARMA!

Imorgon ska det handlas julklappar!

Nu blir det nog sängen i alla fall =)

Ska nog uppdatera lite på Leia fronten nån dag, hon lär sig en massa nytt hela tiden!

Over and Out //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0