A while ago...

Dax att uppdatera lite!

Förra veckan kom min kära vän Emmelie hit och hälsade på. Blir ju inte så ofta, meni år har vi faktiskt hunnit ses 3 ggr, inte dåligt! Vi hade fullt upp med Leia och Nemo, men vi hann faktiskt gå på bio en kväll, NEW MOON... ojojoj så bra.... säger bara det...Edward hohoho....;)
Sen hjälpte hon mig med städning och att få upp lite adventspynt med, blev så fint så!
Hon åkte hem  lördags morse... hoppas vi ses snart igen min älskade vän! =)

I lördags blev det kina buffé och IKEA i Kalmar. Köpte äntligen en vit hylla till köket så nu är allt skräp borta och vi har fina glasburkar med mjöl, pasta m.m. i hyllan... fint!
Spjälsängen vi köpte var det tyvärr fel på... färgen var avskavd på sidorna. Daniel blev vansinnig (som vanligt på saker från IKEA) så han ringde och skällde på dom.... de skulle skicka nya delar.

I söndags följde jag med Annelie en sväng på julskyltningen, hon hade de söta grannflickorna med sig. Efter det gick jag hem och vi fixade flygande Jakob tills svärföräldrarna och familjen Olofsson/Lundberg skulle komma.

Igår var jag med Leia på BVC och hon vägdes, mättes och fick sina sprutor... usch, jobbigt att se på!!!! Hon grät lite efteråt, men gick snabbt över... gick en runda på stan, sen hem och äta lunch. På em gick jag och Hannah med barn och  kollade på lokalen vi ska va i efter dopet på söndag. Såg bra ut! Ännu finare när vi har dukat med =) När Danne kom hem gick vi till banken och öppnade ett sparkonto till Leia, hon fick en orange ful spargris haha....

Hon fick lite feber på kvällen, 38... men hon var inte extra gnällig inatt eller nått sånt...idag är hon som vanligt!

Idag tar jag det lugnt. Leias hoppgunga har kommit så den ska hämtas ut sen, skojjigt!
Nu ska jag tvätta lite och fixa mat!

Leia har fått en tomteklänning:

 

Love E



Kommentarer
Emmelie

A men skojjar du me mig!!! Hur söt får man va! Nästan så man skulle kunna käka upp henne:) GUUUD VA SÖT! olagligt! Usch va söt! ;)... Hon ser nästan lite lill-gammal ut på kortet. Det syns att hon kommer bli en cool tjej. Oj va ja saknar er, d va så kul o va nere hoss er!

Puss & Kram -din Emms

2009-12-02 @ 00:21:24
Annelie

Gud vad hon passade i tomtedräkten! PUSS

2009-12-02 @ 06:41:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0