26

Ojojoj,har idag fått på mig mina wrangler jeans i size 26, kunde knäppa dom på första försöket! Weee!! Trodde jag skulle få köpa en helt ny garderob efter att fått barn... magen hänger över som en vacker bulldeg, blir lite sugen på att baka haha.... men men, bara att acceptera att man inte kommer se ut som innan. Trist, men jag fick ju en Leia! Hon har liksom bott inne i min mage... inte konstigt den blev lite uttöjd! ;)

Fick 10 vackra röda rosor av Danne i förrgår, men redan igår började några hänga..idag är det bara 3 som är fina! Synd synd... jag ÄLSKAR röda rosor, tråkigt att de vissnar så fort bara!

Imorgon är det DOP! Jag blir nervös... jag ska inte göra så mycket mer än att stå där, men avskyr att stå framför massa folk. Jag ska ta emot dopljuset och säga JA ihop med de andra haha.... Daniel får säga vad Leia ska heta för det pallar inte jag... då säger jag väl Ellen eller nått haha....

Jag vet inte vad jag ska ha på mig... blir en sväng till modehuset om en stund tror jag. Väntar bara på att Danne ska komma hem, han jagar älg today...

Ha en fin helg!
//E



Kommentarer
Annelie

Som jag sa i sön.. Du ser precis ut som du gjorde innan du var gravid! Lycka till imorrn på dopet! PUSS O KRAM

2009-12-05 @ 13:04:01
Mikaela

Håller med... du har ju alltid sett lika dan ut =)Pussar till dig

2009-12-06 @ 10:40:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0