Wednesday

Shit, nu märker man att det var länge sen man gick i skolan. När man blir osäker på hur onsdag stavas på engelska... usch....

Ett litet hälsotips! Varje morgon denna veckan har jag gjort fruktsmoothies istället för frukost. Supergott och man håller sig mätt i 3 timmar, lagom tills man ska fixa lunchen =)  Idag har jag mixat 1 banan, 1 liten morot, 1 äpple, 1 gul kiwi och en apelsin. Blir kanon!

Med min träning går det inge vidare dock, men jag är ju i topp 10, världens lataste människor. Men promenader har det ju blivit och håller på att ladda hem lite tränings dvder så vi får väl se.

Annars då?
Idag är det Eve o Henkes bröllopsdag. Grattis! 3 år tror jag det är, så ska se om jag hittar nått mysigt på stan att ge dom!
Sen ska jag fixa lunch, gå en promenad med Annelie, fixa middag och sen ska jag köra Eve till Kalmar. Inget jobb ikväll, skönt!

Ha en fin dag!
//Emilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0