46

46 dagar kvar.. im counting the days!

Idag klev jag upp kl. 6.00 för jag har tvätt-tid. Behövdes verkligen kan jag säga. Tvättkorgen var överfull, blä!

Tycker inte om att D är uppe och klättrar på tak när det regnar och blåser.. blir orolig att han ska ramla ner!
"-Äsch, det är lugnt, vi har ställningar runtom".......
Mmm, men kan ju halka och slå dig även om du inte ramlar ner på marken!

Om jag var rik..
Då skulle jag inte sitta här nu! Jag skulle...

Få håret färgat och klippt och fixat, gå på spa och få sköna chokladinpackningar och massage, få fötterna fina och fräscha, få onödigt hår på kroppen bortvaxat!, Naglarna skulle bli ompysslade, Min privata kock skulle förbereda min kolesterolfria lunch, Min "maid" städar och tvättar och diskar och allt annat tråkigt åt mig!, Jag KANSKE skulle ut och gå själv med mina hundar (om det inte regnar, då gör en anställd det)... Jag skulle inte hinna jobba för jag har ju så mycket annat att göra! Sen får vi inte glömma bort trädgårdsmästaren.. jag har ortens vackraste trädgård! Ojojoj..... dream on dreamer haha.....

Ingen miljardär därute som vill adoptera mig?


Kommentarer
Annelie

Det låter som i himmelriket...

;))

2008-10-16 @ 18:26:09
fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

2008-10-16 @ 18:28:12
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Anonym

Hej du fina människa!

skulle du vilja ha gratis kläder? :)

Klicka in på länken här nedan och bli medlem. All info står på sidan, hur enkelt som helst. Bäst av allt är att ALLT är gratis, inga smygkostnader alls!!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-16 @ 18:28:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0