Trav

Jag vet inte vad som flugit i mig men jag har skaffat ATG kort och tänkte spela lite trav... har aldrig gillat sånt innan, men Daniels pappa är ju besatt och Daniel spelar ju lite ibland (lagom). Så har man ju vart med på travet några gånger nu och det är faktiskt rätt kul. I alla fall om man vinner! Så jag ska testa lite... men högst en hundring i månaden. Ska bara lära mig hur det går till först hihi.

Luuuugnt på jobbet idag, men kul. Jobbar en till Emilia där nu, trevligt. Var borta på hotellet och hämtade ett anställningsbevis som jag skulle hämtat för 1 månad sen, men varje gång jag varit där så har inte S varit där...typsikt. Men nu ska det skickas in... Så fick man höra lite skvaller med...

Tvättdag idag. Men först tänkte jag gå och handla lite och kanske gå en runda, får se!

Snaaart kommer lite nya fräscha bilder.... ska bara ta tag i det hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0