s j u k a IGEN!

Liiiiiite trött på förkylningar nu... igår skulle jag och Leia åkt till Stockholm, hälsat på Emmy, Emmelie och Elin. Vaknade med ont i halsen och feber igen. Och Leias ögon var igenkladdade och hon var jättesnorig.... så fick skita i det. TRÅKIGT! Det är så obeskrivligt tråkigt att vara sjuk. Man är "ledig" men vad orkar man göra? INGET....

Idag är min hals värre, men Leia mår bättre. Får se hur vi känner oss ikväll, ska kanske eventuellt åka till Elin över dagen imorgon, hon ska ju fira sin 25 års dag. Men det blir många timmar i bilen... ja, vi får se!

En sak måste jag säga om BLÖJOR... vi köper alltid Willys byxblöjor till Leia. Billiga och BÄST enligt oss... när jag handlade på Netto sist köpte jag Libero.... ojojoj, så DÅLIGA blöjor! Efter 2 timmar med samma blöja var det kiss i hela byxorna, jag menar 2 timmar måste man väl kunna ha en blöja?? Jag var rätt irriterad...!  Och det paketet betalade jag 108kr för, Willys kostar 79kr. "Man får vad man betalar för" stämmer inte alltid. Rekommenderar WILLYS BYXBLÖJOR!


Fyndade sött porslin på loppisrundan och har gjort en söt ljusstake!



Jaha, nu blir det att kolla "Fem myror är fler än fyra elefanter".... har vi gjort i 4 dagar nu :/ Men Leia loves it... jag ska dricka te, äta frukt och bli frisk! //E


Kommentarer
Matilda

Dom där blöjorna får jag minsann testa! Men jag tror jag måste åka till nybban för att köpa.. willys finns väl inte i kalmar?..



ps krya på er för att vara sjuk suuuger!

2011-10-28 @ 11:11:15
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Mikaela

Krya på er .. vi ligger också sjuka... Förmodligen influensan :( barnen är i alla fall friska här ;)



Kram

2011-10-29 @ 15:19:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0