"ögon är sjuka"

Leia har ögoninflammation.... hon är rätt pigg för övrigt, men hon får ju inte va på förskolan. Vet inte hur jag ska hinna allt jag tänkt fram till torsdag....

Igår var vi på Gårdsby kafé och lanthandel på Öland, riktigt mysigt ställe med gott fika och vackra saker! Sara och jag och så fick ju Leia följa med också. Bleven liten loppisrunda efteråt med, alltid kul!

Idag fyller Elin (syster) 25 år! Grattis!!

På torsdag åker jag och Leia upp till Stockholm, hoppas att Ellen fortfarande vill hänga på med! Vi ska ta bilen, blir spännande....haha...

(Leia har börjat gå på toaletten, både bajsat och kissat!)

Katten har fått ett namn, vet inte om jag sagt det, EMIL it is....Leia har bestämt.

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0