Kakel uppe

Äntligen! Igår fick vi upp kaklet i köket och ikväll har Henke varit här och hjälpt till att foga, blev superfint :)





Nu gick pojkarna ut och ska bära in ved (kl. är 22.34) Duktiga pojkar! Själv har jag grundmålat 4 luckor... älskar när det händer saker här hemma!!! Imorgon, efter morgonjakten, fortsätter jobbet. Då ska det inhandlas panel till köket och hallen och trappan, den ska målas vit innan den sätts upp! Finns att göra.... :)

Leia ligger och hostar i sängen :( Inte roligt att hon är sjuk igen, får hoppas det går över fort.

//E


Kommentarer
Vendela

Hejsan,

Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt kakelprojekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-10-13 @ 10:30:32
Mikaela

jätte fint =)

2011-10-15 @ 16:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0