Mors dag

Idag har jag blivit firad på mors dag för första gången. Snacka om att det kändes konstigt! Men underbart :) Min Daniel och min Leia..vilka guldklimpar!

När jag skulle ta upp Leia i famnen hade hon ett kuvert i handen. "TILL MAMMA!". Bara det fick ögonen att tåras hehe.. Jag öppnade och Leia hade skrivit lite själv och gjort ett handavtryck (med lite hjälp av pappa såklart hehe)...



Nu har man ätit en stabil frukost med som min kära familj ordnade med... senare idag blir det kalas för Elias som fyllde 2 år igår. Men nu ska jag ta det lugnt när Leia sover... :)


Grattis alla fina mammor!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0