onsdag

Bra Mikaela, hoppas fler hänger på vår protest mot hundbajset!

Idag har varit en BRA dag. Igår kväll la vi oss kl 9 på kvällen, toktidigt men välbehövligt! Var uppe halv 2 och gav Leia mat, sen vaknade hon när Danne gick upp runt 6, men sen somnade hon faktiskt OM till 9!!! Det var underbart skönt att få sova ut... har inte hänt på länge.

Senaste veckan har ju varit lite annorlunda. NG gjorde ju om vårt badrum så vi kunde inte sova hemma. (Det blev bra gjort denna gången!) Så vi har sovit hos mamma, Hannah och Jonathan men mest hos Eve och Henke. Vi är oerhört tacksamma att vi har vänner som er =) Mitt i allt kaos kom min kära vän Emmelie och hälsade på. Tur att hon var så förstående så det gick ju bra ändå!

Idag började jag med sovrummet, men är lite kvar... en kartong kläder som ska gås igenom, massa papper som ska in i en pärm som jag måste köpa, fönsterputsning, lite annat smått och gott som nya prydnadskuddar till sängen! Såg 3 stycken idag som jag MÅSTE ha... får bli när man har råd =)

Annars?
Imorgon blir det babyrytmik, sen kommer Annelie en sväng, sen har jag 2 samtal att ringa.. bara skjuter fram sånt, avskyr att ringa, blir så sjukligt nervös! Men måste få det gjort...

Nu tror jag att det är sovdax...Nattnatt! //E


Kommentarer
Annelie

Jag har alltid två bajspåsar på mig i fickan, om det skulle hända att Blondie gör det mer än en gång!!! See u later babe! MYS....

2010-03-18 @ 07:42:54
Emma

Håller med om att det är så jädrans äckligt att det ligger hundbajs precis överallt, trots gratis påsar.Stötte på ett så klockrent "husmorstips" när jag letade efter ett tips om hur man får bort öl från mattan hihi.Tänkte på dig och barnvagnen som är bajsig på hjulen när du har varit ute."Sätt engångsbadmössor på barnvagnshjulen om de är smutsiga och du behöver ta in vagnen inomhus" Kanske kan vara nåt eftersom det tyvärr inte verkar som att folk tänker plocka upp efter sina hundar:( Ha det fint.Kram fr. Emma&mopsen Ozzy, vars bajs alltid hamnar i en påse=)

2010-03-22 @ 19:42:22
URL: http://ems86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0