Nasty shit

Har varit på promenad och stör mig på folk som inte plockar upp skiten efter sina hundar. Jag tror inte att någon av mina läsare låter bli att göra detta, men jag måste få ut min aggression för detta fenomen nånstans!

Här i Nybro har till och med några små företag gått ihop och satt upp GRATIS bajspåsar över vissa papperskorgar. ÄNDÅ kan det ligga en stor hög med skit precis under den papperskorgen...

Alltså detta är så äckligt så jag vet inte vad! Hur tänker folk? Skaffar de hund får de också plocka upp efter dom.

Jag tänkte i protest sätta mig och skita mitt på trottoaren och låta det ligga, skriva en lapp: "Människobajs" och gå därifrån.... men jag hade ju redan gjort mitt innan promenaden.... =P

Nehe, nu har jag väl fått va lite arg.

Idag tänkte jag ta det ganska lugnt, fast börja ta tag i sovrummet. Vårstädning på G. Det innebär rensning av kläder, putsa fönster och massa annat tråkigt som måste göras. Tar ett rum i taget!

Men först; Ett Desperate Housewives avsnitt! =)

(Leia sover)

//E



Kommentarer
Mikaela

Haha vet du va... jag tänkte igår att jag skulle också skriva ett inlägg om ALL jävla hundbajs folk inte plockar upp efter rastning av sin hundar! Jag var så arg eftersom jag klev i skiten också =( Den som fick höra gnället blev marcus istället =P Jag hänger på protestet och skiter ute få vi se vad folk säger! ARGA MIKAELA

2010-03-17 @ 11:37:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0