Leia 7 månader!

Idag är Leia7 månader gammal. Tiden går så sjukt fort!

Hon kryper inte riktigt men hon tar sig runt på golvet på andra sätt. Förut kom jag in i vardagsrummet efter att jag tagit tag i disken, då låg hon under torkställningen och slet ner tvätten jag hängt upp haha.... och så bara skrattade hon när hon såg mig, en riktig busunge har vi!

Nu sover hon gott i sin säng. Hon vaknade kl 6 idag men till slut somnade hon om ochvi sov till 8...riktigt skönt! För helgen har varit katastrof... fått vara vakna från kl 5 i flera dagar. Men helgen vill man ju verkligen vila upp sig, men det går inte när man har en liten bebbe....=)

Helgen har varit najs med goda vänner, grillat, besök i kyrkan mittemot (kommer bild i tidningen på alla barn döpta 09) träffat farmor Gerty och så middag här igår med Olofsson/Lundberg familjerna. Kul! Fast Leia skrek typ hela kvällen igår...

...och jag har haft kramper i  magen med... skitkonstigt.... natten mellan lör-sön och sen igår kväll... riktiga kramper.... usch... då börjar man ju oroa sig att man ärvt pappas tarmsjukdom... men det hoppas jag inte!

Leia och Nemo somnade båda 2 i mitt knä igår kväll, det var riktigt mysigt :) Och vi la oss rätt tidigt med....

Nu kommer snart mamma och Emmy på besök! Trevligt =) Så jag ska gå och fixa iordning mig lite...
//E


Kommentarer
Mikaela

Grattis söta Leia

2010-03-29 @ 14:15:29
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Emmsan

GRATTIS Prinsessan Leia:-)

2010-03-29 @ 15:01:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0