Helgen

Idag är det 1 mars! En vårmånad enligt mig =) Och ute är det 2 plus och snön smälter sakta men säkert bort, UNDERBART! Finns inget bättre än när vårkänslorna och vårtecknen kommer!

Har inte märkt av den där stormen Xynthia som skulle kommit inatt? Kanske sov djupt hehe...

Helgen var NAJS!
I fredags kväll var jag på spa-party hos Hannah, blev massa god mat, gott vin och massa tjejsnack! Hur trevligt som helst.... =) Jag köpte dock inga spa-produkter men men, kanske en annan gång.

I lördags åkte vi bort till syster med man. Vi packade bilen full, kändes som att halva lägenheten var med! Sen hade vi supertrevligt,lunchade, sen lagade vi oxfilé på kvällen mums... slutade med att vi satt nere i källaren framför brasan, eller jag LÅG i soffan, supertrött...  sen sov vi över, supermysigt.
Igår blev det frukost, promenad och varm choklad innan vi behövde åka hem.
Hemma somnade jag på studs i soffan. Sen tog Leia och jag ett varmt bad =) Daniel städade upp "det värsta" hehe, sen åkte jag och handlade. Klockan 18 kom Olofssona och Lundbergarna och vi bjöd på tacos (skulle varit kycklinggryta, men sen ändrade vi oss i sista stund). Det var sjukt gott i alla fall! Åt 2 stora bröd, har inte hänt på flera år... =) MUMS.

Eddie hade röda prickar på ryggen så vi misstänkte vattkoppor... hmm... då kanske Leia får det med. Tror inte att det är så farligt när de är små, men får kolla upp det där om jag ser några prickar på henne!

Idag är det fullt upp. Skulle helst vilja sova hela dagen, känner mig inte helt 100, snorig och huvudvärk, men har inte tid att vila. Ska till banken, apoteket, lindex och newbridge kids (om jag vågar ta hissen ner, sist skramlade det ordentligt. HATAR hissar). Sen ska jag och Leia på barnkalas! Måste först kolla om barnen som ska va där har haft vattkoppor eller om det gör något om de får det!

Ok, dax att ta tag i dagen =)
//E


Kommentarer
Annelie

Bidde det ingen kycklinggryta sen?? Vi får göra den ihop snart igen... P&K

2010-03-01 @ 10:25:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0