Fredag

Äntligen fredag!

Tänker på dig Emmsan, hoppas att det går bra idag, bättre än de andra dagarna?

Fick sova till 5 idag. Leia vägrade somna om och när vi gått upp så blir hon såklart trött!! Grrr.... så nu ligger hon och sover som en stock!Och jag kommer somna vid 8 ikväll säkert....=P Vill sova på mornarna!!!!!
Men nu är det ju i alla fall soligt och ljust när man vaknar så inte lika jobbigt.

Häromdagen när jag hörde Leia inifrån sovrummet och skulle gå och hämta upp henne så satt hon på knä och höll i sängkanten och försökte kravla sig över kanten!! Jag blev livrädd och sprang fram till henne, då blev ju HON livrädd och släppte taget och slog i lilla huvet... inte så farligt, var nog mest att hon blev rädd för mig som kom framrusande, men jag trodde ju att hon skulle tippa över! Usch.... så nu kan ungen klättra ur sängen. Tiden går för fort! Ikväll ska Danne sänka ner hennes säng så hon inte kan ta sig ur den.... än på ett tag i alla fall!

Nehe nu ska jag nog väcka henne för vi ska bort till Jenny idag, najs :)

Ha en trevlig helg!
//E




Kommentarer
Emmsan

Tokfian Leia:-) -HÅå hå håååå...Jag har käkat upp en hel gräddbakelse!!! OCH en pankakstårta..hohoho..



Skämt o sido...shit vilken vecka...Är såååå glad att den är över..Äntligen helg! Let´s Dance allihopa!

Tack milla för att du finns i mitt liv, älskar dig SÅÅÅÅ!

2010-03-26 @ 15:07:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0