Ojdå..

Nu har jag inte uppat på länge!

NEJ MATILDA!!!!! Jag är INTEgravid!För allt i världen... blir inga fler barn här :)
Och tack själva Annelie, nuhar vi ju varit och ätit glass hos er en gång till sen dess hehe... Love u 2!

Appropå gravid, så har man ju några gravida vänner denna sommaren. Annelie är ju först till kvarn, deras lilla är beräknad till 2 augusti så när som helst ploppar den ut :) Om hon inte går över tiden, men det får vi inte hoppas!
Det är så mysigt och spännande med alla barn som ska födas det här året och början på nästa, men själv är jag INTE sugen. Jag har fått mitt barn, min smärta är över och jag är sååå lycklig över Leia. Nu ska jag njuta av tiden med henne och alla hennes små kompisar som ploppar ut här och där :P

Förra veckan åkte vi till Göteborg, där hängde vi med Sara och Danne och gick på Liseberg, shoppade, åt så sjukt god skaldjurstallrik ute på Hönö, hade det allmännt gutt....!
Sen har vi varit i Kolboda och sovit i husvagn och umgåtts med Hannah och Jonathan med barn, blev även Barnens Gård i Karlskrona. Leia älskade djuren...jag med :P Kommer nog kort på FB om ett tag när jag orkar. Leia var dock lite våldsam mot en stackars kaninunge....lyfte upp den i öronen!
Så har vi ju varit en snabbvisit hos Fidde och Annelie, alltid mysigt :)
Och igår åkte vi bort till Hanemåla där vi sovit inatt och varit barnvakt åt Elias och Eddie. Nu hade vi tänkt åka in till Kalmar och käka men kom på att det var marknad...så vi skiter i det, orkar inte med så mycket folk i denna värmen :P

Till helgen bli det kalas hos mormor och hälsa på mamma lite, sen nästa vecka är rätt oplanerad. Helgen ska tillbringas i stugan med Sara och Danne då det även blir Lammet och Grisen! Det ser vi fram emot :)

Sen hoppas vi ju på att få ett glädjande besked ifrån Fidde och Annelie med....hihi.... Längtar! Men det är nog inget emot vad dom längtar...=)

Nehe, nu måste jag äta, är så grymt hungrig igen... //E


Kommentarer
Annelie

mmmmmmm " Det är nog inget emot vad dom längtar"... Jag vill få ut den nu! Iofs 10 dagar kvar till BF, men det hade inte skadat om den kommer om en dag eller så ;)



PUSS

2010-07-22 @ 19:05:07
Matilda

haha ja jag började ju undra när du inte dementerade min fråga. Men nu vet jag. haha



Hmm lammet och grisen, alla pratar om detta ställe. Borde kanske ta och åka dit en sväng i sommar. Har nämligen aldrig varit där!

kram

2010-07-23 @ 11:16:34
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0