Jahopp

Här sitter jag och svettas!
Varit och handlat så nu är man genomsvett... uscha! Underbart väder, men man är ju tokvarm.

Var ju på Öland ons-sön. HÄRLIGT! Perfekt väder där.. fläktar ju lite mer på Öland än i Nybban. Och så finns ju skuggan om man blir för varm. En lägenhet är ju inte så skoj när det är såhär fint väder. Tur att vi har stugan :)

Den här veckan blir det att ta igen lite tvättning och städning, har ingen bil så kan inte ta mig till Öland :( Får hoppas att någon annan kanske åker dit så man kan hänga på! På lördag ska man till metropolen JÄRNFORSEN på släktträff på min pappas håll. Har ju inte träffat det gänget på flera flera år... Lina, min kusin som fick sin flicka på badrummet hemma några dagar efter att vi fick Leia, ska dit. Ska bli kul att se hur Nova och Leia funkar ihop hehe... kul när de är lika gamla ju.

Nästa vecka blir det en tripp till Göteborg,skoj! Daniel går på semester på torsdagen den veckan, men vi har inga riktiga planer sen. Tar det som det kommer.

Ha det fint! //E


Kommentarer
Mkaela kronberg

Jag vet... Om ni inte har något planerat ta vi en sista minuten och åker utomlands ;)

2010-07-05 @ 20:07:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0