VAB

Daniel är hemma idag och har hand om Leia. Hon fick feber igår och jag med. Hon är bättre idag men inte jag! Men nu kan jag i alla fall VILA och bli lite ompysslad istället för att ta hand om Leia när man själv är sjuk...det är kanon =)

Stoppar i mig Zyx Mint mot halsontet och Panodil mot febern och huvudvärken. Blir lite yr i bollen av att va uppe och det gör mig illamående så jag ligger här i soffan mest...NJUUUUUTER av att kunna slappa utan dåligt samvete!

Daniel ska fixa maten med, gissa vad det blir såhär en onsdag...?
Potatisgratäng och rådjursadel! Ojojoj... lite vardagslyx!

Nu ska jag vila igen....

Matilda, jag ska skriva ner min förlossningsberättelse nån gång...när jag orkar och har tid för det. Kan bli lång är jag rädd. Så jag gör det bara om nån vill läsa om att!

//E


Kommentarer
mandis04

Tycker om att läsa förlossningshistorier, så kommer läsa även om den bli lång :)

2010-01-20 @ 16:02:35
URL: http://mandis04.blogg.se/
Evve

Älskar att läsa förlossningsberättelser. Tyckte det var superkul att skriva min, nästan så man upplevde det igen. Men sen hade jag ju en perfekt och snabb upplevelse, kan nog vara jobbigare att skriva om det inte var en positiv upplevelse!

KRAM! Krya på dig gumman!

2010-01-20 @ 21:29:14
URL: http://www.wåhlin.com
Matilda

Du ser, det är fler än jag som vill läsa. Så nu måste du skriva ;) du kan ju ta lite i taget om du inte hinner med hela direkt. kram kram

2010-01-20 @ 22:00:36
URL: http://ombytlig.blogg.se/
???

Jag vill med!!

2010-01-21 @ 12:18:21
Emelie

Har också varit sjuk nu... Förkylning, ont i halsen, hosta och yrsel. Var hos doktorn och han sa att viruset hade satt sig på balanssinnet... Kan ju ha hänt dig med... Ha det bra! Kramar

2010-01-22 @ 11:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0