Uppåt

Jag har varit helt nerdeppad i ett par dagar nu, ända sen jag såg mitt drömhus på nätet till salu.. under miljonen och HELT perfekt... alltså HHHHHEEEEEELLLLLTTTTTT PERFEKT, fattar ni!!? INGA fel alls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Precis som jag sett mitt hus inne i skallen... lagom stort, helt i ordning, gammalt med antika detaljer men ändå fräscht och helt iordning. PERFEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag får så ont i själen att vi inte har råd att flytta. Allt är mitt fel. Jag har inte ett fast jobb. Jag kommer inte hinna få det innan det där huset säljs heller...

Trodde aldrig att jag kunde bli så kär i ett hus. Jag har GRÅTIT över det där huset.... ÅÅÅÅÅHHH ni fattar inte hur fint det var...buhuu....

DÄRFÖR har jag varit rätt hatisk mot mig själv. För att om jag hade haft ett jobb kunde vi i allafall bjudit på det! Nu kommer vi inte ens få lån... jag blir så ledsen.

Har suttit och kollat jobb i 2 dagar hehe... men Danne vill att vi pluggar till det vi vill bli innan vi köper hus, och det är ju faktiskt rätt så smart.... jag ska söka en distanskurs i Växjö till sommaren. Sociologi- Att förstå barn och ungdomar. Eftersom jag vill hjälpa utsatta barn/ungdomar å något sätt i framtiden kan det vara rätt bra att ha i bagaget!

Min trädgårdsutbldning som jag kom in på men fick avstå pga graviditeten får jag nog skita i. Då bor man ju på skolan i veckorna och vissa helger...det går ju inte... jag vill ju va med Leia oftare än bara på helgerna.

Nu har jag skrivit klart min skadeanmälan till PSR äntligen. Får se om jag får någon ersättning, men lika bra att inte tro det så slipper man bli besviken.

Nu ska jag försöka vara uppåt och positiv. Det är fredag! 2 veckor kvar... ;)

Nu ska jag fira Leia 5 månader idag... får bli lite mangopuré, för liten för tårta hehe...//E



Kommentarer
Matilda

var det huset i västerräng som gjorde dej så deppig?



Men du, NU ska du ju inte ha ett jobb. Du ska njuta av tiden du har med lilla leia!!! Tänk va härligt att du har ett barn! och att du får vara hemma och ta hand om henne!

kram kram kram

2010-01-29 @ 12:29:18
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0