Söndag

Kladdkakan står i ugnen. Grannen står på balkongen och sopar ner snö på vår uteplats. Vilken tur att jag inte satt där... =P

I fredags hade vi mys med Annelie och Fidde. De bjöd på gratäng och kyckling, supergott! Kollade Solsidan, det var faktiskt riktigt kul. Dethär med att få ungen att SHN- Sova hela natten hahaha... precis vad vi försöker med Leia, så jag tyckte det var extra skojigt...

Igår umgicks vi med Sara och Danne, det var kul och rätt¨så länge sen sist. Jag hade ju inte ens varit uppe i deras lgh sen Sara flyttade dit, köket var kanonfint! Fikade goda semlor, sen på kvällen var vi hos oss och fixade middag, blev gratäng igen (Daniels special) och en fläskfilégryta! Mumsig förutom att jag lyckades få enbärskryddan i tänderna så det blev lite starkt emellanåt. Får mixa kryddorna nästa gång tror jag! Allt var bra förutom filmen vi såg... en alien film... men men, man vet ju aldrig innan hur en film ska va!

Idag var det -17 grader ute när jag gick upp... känns som att det kommer bli en LÅÅÅÅÅÅÅNG vinter i år....

Imorgon är det en ny vecka som innehåller en del skoj! Babyrytmiken startar, ska gå med Hannah och Eddie, det blir nog kul tror jag. Och på lördag blir det tjejfest hos Evelina, ska bli gutt att bara ha kul och slappna av från det vardagliga för en kväll =)

Nu ska jag äta kladdkaka, sen blir det middag hos svärföräldrarna ikväll!
//E


Man måste ju borsta tänderna när man ätit majsbågar! ;) Gäller att börja i tid så hon inte är rädd för tandborsten sen när det väl gäller...! Man kan ju i alla fall tugga lite på den =)



Kommentarer
Matilda

svar - tack så mycket! ja jag gillar den mycket, blev toknöjd =)

2010-02-01 @ 14:23:11
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0