Sjuk. Igen.

Inatt fick jag ont i halsen igen. Är jättehes. Jag har ju mått illa på nätterna i över 1 månad nu så inatt när jag hostade så höll jag på att kräkas hela tiden, äckligt. Yr i bollen var jag med... och så rinner näsan en massa =(

Leia har blivit jättesnorig med, men ingen feber så det är ju skönt i alla fall.

Idag får det bli vila och en massa te. Ska ta tag i anmälan till Patientnämnden med... innan jag glömmer bort hur sjukt jobbigt det var på BB! Inte säkert jag får någon ersättning men ska i alla fall göra ett försök.

Hoppas ni får en fin dag! //E


Kommentarer
Matilda

Jag tror inte att vi har hört din förlossningsberättelse.. jag visste inte att du hade det hemskt på BB!

2010-01-19 @ 20:40:35
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0