Nya tag

I lördags trodde jag att min kära syster hade fått leukemi... det visade sig på söndagen att det inte var så, vilket var en otrolig lättnad för henne och hela familjen... ja, uscha, det var ett riktigt jobbigt dygn innan man fick det positiva svaret. Men nu är vi glada och tacksamma och nu tar vi nya tag!

Här skulle jag kunna tänka mig att bo...

Fick punka på bilen idag IGEN. Pengar pengar pengar... denna månaden har vi gått MINUS. Men det blir väl bättre. Vore ju kanon om jag kunde hitta ett helgjobb eller jobba kanske 2 dagar i veckan eller något till att börja med. Tipsa om ni vet någon som behöver en deltidare! =)

Fick middag hos H o J idag, sånt är alltid uppskattat! Särskilt när man inte har någon mat hemma.. men imorgon blir det handla, fick lite pengar av Danne =) Blöjorna börjar tryta med!

Imorgon ska vi till Öppna Förskolan, blir nog skoj!

(tittar ut och snön bara vräker ner =( )

Är fortfarande förkyld, det går upp och ner hela tiden. Man tror man är på väg att bli helt frisk och så får man ont i halsen eller nått igen. Både Leia och jag har varit såna sen jul... får hoppas man bli FRISK snart!

Nu ska jag försöka sova... måste bara höra lite John först ;)


God Natt! //E



Kommentarer
Matilda

ojojoj käre värld! Vilken tur att det inte var så! tack gode gud för att positivt resultat istället!



Ja vissa månader går man minus, helt plötsligt händer allt på en och samma gång helt värdelöst! Men som du sa, det blir bättre en annan månad.



och det där huset... där kan jag också tänka mej att bo. Har nämligen också kikat på det på hemnet. Men B vill inte bo i nybban...än ;)...

kram kram och va skönt med svaret!

2010-01-19 @ 06:02:27
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Annelie

Jag tycker absolut att ni ska titta på huset... Nära till oss oxå :))

2010-01-19 @ 09:14:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0