News

Leia sover (Thank God!!!!) och jag borde duscha och fixa till mig lite eller ta tag i disken...eller tvätten för den delen! ORKA!

Igår sov Leia en halvtimme på hela dagen. Jag trodde jag skulle falla ihop i en hög.. den halvtimmen hon sov var i vagnen på promenad!! Fick absolut INGET gjort mer än att laga mat... Är glad att hon sover nu =)

Hon ligger ju inte bara på en filt och tittar snällt som en del andra barn, utan nu kräver hon väldigt mycket uppmärksamhet. Det är jätteroligt att hon är så framåt, men man blir lite trött...

Gissa vem som vaknade nu? Haha...busungen! Dax att busa så hon blir trött igen ;) Hihi...

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0