Lördag

Matilda: Nej det var inte huset i Västeräng utan ett i Idehult som jag föll för. Men jag försöker gå vidare! Ja du har rätt, jag ska va hemma med Leia och njuta av varje stund, inte jobba än. Men blir tråkigt när man inte har några pengar, man kan aldrig unna sig nånting extra... Men det får jag väl göra sen helt enkelt =)

SVINKALLT ute, -10. Jag vill inte gå ut idag. Danne är ute och går en sväng med Leia, Nemo, Casse o Sara och Bästis. Jag stannade inne! Men vi ska fika lite hos dom sen så då får jag gå ut i alla fall, men inte så långt att gå. AVSKYR när det är såhär kallt och så blåser det med, usch... men snart är det vår =)

Ha en bra helg!! //E



Kommentarer
Matilda

jag visste direkt vilket hus du menade när du sa att det låg i idehult! oj vad jag ville bo där också!! vilket hus alltså!! men tyvärr låg det inte på rätt ställe för oss annars hade vi iaf gått på visningen!!



Vi var inte i västerräng heller... B har bestämt sig för att inte bo i nybro. så vi letar för fullt i kalmar.. inget på g än... men jag hoppas verkligen snart att vi hittar ett!!!

2010-01-30 @ 20:05:30
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Mikaela

Söt hon är <3

2010-01-30 @ 21:05:47
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Emms

sötisar:-) Puss & Kram på er

2010-01-31 @ 14:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0