Bästa drömmen

Inatt drömde jag att jag och min bästa vän Emmelie fick för oss att resa till Thailand ihop. Vi hade 40 minuter på oss att packa innan bussen till flyget skulle gå. Vi sprang omkring och letade pass och bikinis och solhattar och massa annat, ändå hade vi tid för en massa skämt. Vi hade skitkul när vi stressade runt! När vi väl kom fram till Thailandet så hann jag bara känna sanden mellan tårna sen vaknade jag....

Det var ändå den bästa drömmen på länge. Fick lite lust att dra iväg nånstans snart... blir kanske Spanien senare till våren, beror på pengar och lite annat =)

Nu kollar vi Johan Falk GSI... har ju sett den innan men den är ju bra.

Jag vill så gärna se Avatar men har inte fått med mig någon... men nu börjar till och med Danne smälta lite och kan tänka sig att se den i Oskarshamn (närmaste 3D biograf)...så KANSKE blir det den snart.

Var nyss ute på en hopprunda med Nemo, han älskar verkligen snön. Det gör inte jag! Men nu var det "bara" minus 2 så det var helt ok.

Hittade en bild på Nemo och mig när han var så liten så han sov på min hals!


Nemo och Emmelie på Öland i somras =)




//E



Kommentarer
Matilda

avatar är jättebra! men jag såg den tyvärr i nybban så det var ingen 3d för mej. Men om ni ska se den..se den i 3d! det är värt att köra till oskarshamn för det! tror det blir en häftig upplevelse!

2010-01-11 @ 10:27:49
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0