Tiden går fort

För ett år sen skrev jag såhär i bloggen:

"Är hemma och kräks idag. Tror det är ok nu, men man vet aldrig! Gör så ont i halsen...

Jag längtar mer och mer efter att få det här barnet. Jag längtar samtidigt som jag är livrädd. Hur ska jag klara av att vara mamma? Har så många frågetecken i huvudet. Men det mesta är ju sånt som man kommer klara galant, för man kommer lära sig under tiden. Man tvivlar bara på det nu... "

Ååååh får tårar i ögonen hehe... nu sitter jag här ETT ÅR senare med min lilla goa tjej. Jag slipper kräkas och oroa mig för förlossning och annat skit hehe... Känner mig lycklig. Även att mycket runtomkring kan vara jobbigt så har jag Leia, vilken gåva! =)

När hon vaknar ska jag ge henne mat och sen vandra bort till Mikaela och Liam. Där ska Leia få va ett par timmar idag, snällt! =)

Nu hör jag henne...Bye! //E


Kommentarer
Matilda

Svar -- ojoj det var gott också!!.. Det blev inget hus den här gången heller. :(



2010-02-11 @ 16:23:19
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0