Något

Tur att A inte skulle göra något annat idag, annars hade jag blivit uttråkad till döds tror jag. Alla andra jag kollade med skulle göra annat idag/ikväll , även A, men det blev visst ändrat. Är jag glad för...!

Blir ju lätt att dagarna blir så lika varandra. Man behöver något kul på helgerna, annars blir det fööör tråkigt bara.

..............

Sen jag fick Leia har jag fått släppa på alla krav som jag hade på mig själv innan. Visst, jag kan känna krav fortfarande, men... det är lättare att släppa dom nu. Jag orkar inte alltid ha det städat (inte ens när man vet att man ska få besök), jag har inte alltid tid eller ork att vara "fixad". Jag går runt i mysbrallor och trivs bra med det. När jag väl sminkar mig så kollar Leia på mig med STORA ögon och undrar vad som har hänt med hennes mamma!...
Det känns skönt att man kan gå till affären som man är. Visst, folk kanske undrar vilken slappis som går där, men då får dom väl göra det? Vad kan hända liksom...världen går inte under för att jag har mysbrallor!

....................

Nu vaknade någon... :)

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0