Ljuset i tunneln

Håll ut! Jag tror att våren kommer snart. Eller....?

Jag blir på allvar deprimerad av snön. Jag vill inte gå ut i det här äckliga vädret. Och ingen bil har man. Än... D kommer förmodligen få en firmabil till våren. TILL VÅREN!! Då klarar jag mig väl utan bil... jaja, jag är glad för det ändå. Då kan jag åka ut till Hanemåla och hälsa på Hannah och barnen eller Jenny och Elize, för till Hanemåla är det rätt långt att gå, även om det är vår!

Nästa helg ska jag och D äntligen få vara för oss själva en stund... vi tänkte åka iväg och gifta oss! Eller...nee just det..det var ju inte vi.... det var ju några andra som gjorde så! ;) Grattis på er igen!!
Men iväg ska vi i alla fall och det ska bli väldigt skönt =)

Inatt vaknade Leia halv 1... efter 2 timmar kunde jag lägga mig ner och sova vidare... det är ganska påfrestande att inte få sova på nätterna. Man är KONSTANT TRÖTT, blir lätt irriterad och man är inte så glad som man skulle varit annars. På mornarna är jag helt död. SNÄLLA LEIA; SOV LÄNGE IDAG... men hon vill ha mat vid 5, sen vill hon inte sova längre än till 8....

Om man bara fick EN natt i veckan åtminstone... men men... ser fram emot nästa helg som sagt! :)

Sen är det ju bröllop i mars, då får man ju en natt där med.... så en natt i månaden med sömn får väl räcka ett tag till! Gah!

Nu ska jag njuta av John Mayers underbara röst, en kopp kaffe och en bit kladdkaka... det förtjänar jag!

//E



Kommentarer
Matilda

Hallå där Emilia! Jag läser din blogg dagligen och jag tycker det skulle vara kul att få se vilka bloggar du läser varje dag. Jag har gjort en lista på min blogg, kan du inte göra nått likande?



-Matilda

http://ombytlig.blogg.se

2010-02-02 @ 15:32:07
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Gatumusikanterna

Hej Emilia! Vi är två damer som just startat ett GRYMT projekt! Kolla in det på http://gatumusikanterna.se och säg vad du tycker. Vi hoppas kunna bjuda på mycket roligt de närmsta tio veckorna!

2010-02-02 @ 16:14:18
URL: http://gatumusikanterna.se
Matilda

haha ursäkta gatumusikanterna..ser att dom har varit inne hos nästan varenda en jag länkade till igår! haha



Usch jag förstår att du vill sova, jag är tokberoende av sömn. Vet inte hur det kommer gå den dagen jag blir mamma... men den dagen, det bekymret. ;)



Men du är det inte liite tradition för möller-familjen att sticka iväg och gifta sig helt plötsligt. GJorde inte henke och eve det? eller jag kan ha fel, bodde ju inte här då, har inte riktigt koll på detaljerna.''

kram kram hoppas att du har fått sova liiite till i natt.

2010-02-03 @ 09:49:00
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0