It´s coming

De sa att våren är på väg. Jag hoppas att de har rätt.

"You look sad"

Vill man bli deprimerad kan man ju kolla på Greys Anatomy. Förstår inte varför man vill kolla på detta. Alla är olyckligt kära och allt är så tragiskt och romantiskt ledsamt... usch! Kanal 5 sänder ju repriser nu på förmiddagarna. Jag har aldrig sett programmet innan men har kollat några minuter ett par dagar nu, men shit... nee INTE något för mig. Finns redan för mycket elände i verkligheten!

Leia fick såklart feber i tisdags kväll efter sprutorna. Hon har fortfarande feber och är jättesnorig. Inte kul. Hoppas att det går över till helgen.

För i helgen ska vi ha det underbart! Ser vi verkligen fram emot. =)

//E


Kommentarer
Mikaela <3

Håller med dig finns redan för mycket elände i verkligheten! Man blir så depp av bara de.... få räcka tycker jag!

2010-02-25 @ 16:57:47
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0