Huset

Ja det är ett sjukt snyggt hus Emms!! MEN.... nu har vi varit och tittat på det och som du skrev Mikaela så var det ju en del såna där "tråkiga" fel på det... eftersom det är ett gammalt torp från början så är ju grunden väldigt gammal och fanns början till mögelskador... taket behövdes göras om... några av fönstrena och lite annat smått och gott...

Men jag är glad att vi tittade för nu kan man gå vidare =) Nu vet jag att jag inte går miste om så mycket som jag trodde innan! Men det var sjukt fint på nedervåningen...ojojoj, vilken kamin och vilket kök.... men men, sovrummet fick man ju knappt plats i, så nu lägger vi ner alla tankar på det där huset. Känns riktigt skönt faktiskt...

Kvällen har tillbringats i Hanemåla hos de nygifta =) Nu ska man försöka sova... har tagit det lugnt med kaffet så hoppas jag hinner sova 3-4 timmar innan lillan vaknar! Imorgon bitti är det BABYRYTMIK som gäller, weee!

SOV GOTT ni som kan :) //E


Kommentarer
Matilda

Vilken tur att ni har och kollade på huset då! Precis som du sa så kan du gå vidare nu.



haha hur tänkte du med kaffet igår? skippa det helt i stället så kanske du får sova (kaffe är bajs) ;) kram kram

2010-02-03 @ 22:09:19
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Mikaela

men visst är det fint=) Blev ovkså så kär i den..hehe är ju så när det är så gamla hus...men de är sååååå charmiga, synd bara att de ska ligga så högt i pris! Hade man varit händig så hade man kunnat fixa till de som ska! Puss

2010-02-04 @ 12:17:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0