Ååååh....

"Här sitter jag och har det bra!"

Det där vita bajset ligger forfarande kvar ute, fylls på lite då och då.... nog om detta!

Inatt fick jag i alla fall sova halvtimmar i sträck, upp och ge nappen, sova en halvtimme, upp och ge hostmedicin, sova lite igen.... o.s.v... men det gjorde mig inte piggare! Idag hade jag ställt klockan på kvart i 8 för vi skulle hinna till BABYRYTMIKEN. Tror ni inte Leia vaknar redan vid 7???!!!! Kunde jag inte fått sova dom 45 minuterna liksom...Nepp, upp och hoppa...eller nee...jag flyttade över Leia till vår säng och så låg jag och halvsov medan jag lekte med henne...fråga mig inte hur jag lyckades hehe.... allting går.

Babyrytmiken ska jag fortsätta gå på, det var kul tyckte både Leia och jag. Lite svettigt bara, man skulle lyfta och hålla på en massa... fast min grannes lilla pojk väger 11 kg, det är nog jobbigare. "Kan vi byta bebisar?" sa hon hehe...
Hannah kunde inte komma för hon var hos läkaren, hoppas att allt gick bra?
Men Jonathan kom med Eddie. Sen var ju min granne där och 3 st från vår föräldragrupp, så några man kände igen! Nästa gång skulle det komma 6 st till.

Nu ska jag faktiskt försöka sova en stund om jag kan... //E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0