Moster Milla

Igår blev jag moster. Stolt moster till lilla Ville! =)

Tyvärr hade jag en liten grinig tjej som inte var så glad igår kväll när Henke ringde och skulle berätta detta så jag hade inte tid att svara. Visste ju inte att det var han som ringde, då hade jag ju svarat trots skrik i bakgrunden! Och Danne var på Willys och hade ingen täckning när Henke ringde till honom! Snacka om att vi känner oss dåliga som inte svarade....=/
Men fick snabbt veta det från mamma via sms (eftersom jag inte svarade när hon ringde heller!)

Nu försöker jag att få tag på dom för jag vill ju veta hur de mår. Pappa ringde nyss och han sa att det hade gått bra, men jag vill ändå höra direkt från dom :)

//E


Kommentarer
Matilda

Åh det är ju verkligen helt fantastiskt! Om du vill/får berätta lite mer är jag mer än nyfiken! ;) Som sagt hälsa och gratta!!

2010-08-27 @ 12:07:48
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0