Idag, fredag

Jaa Frida, Leia började riva direkt i kläderna när vi fick påsen :) Sen tog hon en tur på catwalken med sin lilla vagn hehe... tack så jättemycket, det var ju mycket kläder! Hoppas att vi inte sliter ut dom för mycket men det tror jag inte :)

Oj, visste du inte om att de ska ha barn Matilda? Men det måste jag ha skrivit här nån gång ju... och Elin måste veta om det :) Men nu vet du hehe...beräknat 25 oktober, men kan bli tidigare nu ju.

Idag har jag, Sara och Leia tagit en tur ut till Örsjö och kollat in Skattskrinet som jag skrev om för rätt länge sen nu. Fanns MYCKET fint! Fikade lite våfflor och så åkte vi till RIA second hand... vi hittade lite med :)

Jag köpte denna fina på Skattskrinet:

Och denna låda på RIA:


Nu blir det lite mat, sen får vi se, har inga planer för kvällen.... have a nice weekend! //E


Kommentarer
Matilda

ja jag har tänkt på det hela dagen och det känns bekant, att jag har hört det innan. MEN det kan ju bero på att jag har tänkt på det hela dagen ;)

Anyway så är det ju sjukt kul. Håller tummar och tår för dom nu och hoppas att förgiftningen ger upp! Hälsa från mej!!

2010-08-20 @ 23:42:40
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Matilda

Och du, vilken TOKsnygg låda du har köpt!

2010-08-20 @ 23:43:19
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Frida

Slit dem med hälsan vetja! :-)

2010-08-21 @ 20:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0