Äntligen har du kommit..

..lilla Minna föddes den 4 augusti! När vi kom ut från Tropikarium på Kolmården sa jag till Daniel. "Tänk om Fidde har ringt nu, jag måste kolla!"
Tog upp telefonen och efter några sekunder får jag ett mms med lilla Minna på bild! Snacka om feeling....;)

Kolla sötnosen --->här<---

Har ju inte hört något alls ifrån dom, mer än bilden, men jag antar att allt gått bra!? Hoppas det i alla fall. De har förmodligen fullt upp nu med att lära känna lillan och amma, byta blöjor och allt annat nytt om man inte har en aning om innan man får barn :)

Men jag LÄNGTAR såååå mycket efter er och jag kommer bli helt kär i lilla Minna....ååh så söt! :)

//E


Kommentarer
mandis04

Stort grattis till Annelie och Fidde till deras lilla Minna, underbart med små nykläckta bebbar ;)

2010-08-07 @ 13:06:46
URL: http://mandis04.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0