Tacksam

  • Jag har världens grymmaste Daniel i mitt liv (på ett positivt sätt alltså)
  • Jag har en underbar dotter som förgyller mina dagar, ger mitt liv en mening
  • Jag har en fantastisk mamma som bryr sig väldigt mycket om oss och har fått gå igenom så mycket jobbigt men bara blivit starkare. Bästa mamman!
  • Mina systrar är dom vackraste, goaste och bästa systrar man kan ha
  • Mina vänner är härliga, roliga och ställer alltid upp. Finns där när man behöver dom. Jag vill finnas där för er också!
  • Jag har ett hem med allt som jag behöver, plus lite som man egentligen inte behöver :)

Jag har det så bra!

Det finns massa mer som borde stå på listan, men jag är rädd att den skulle bli för lång :P

Tack för mig, hej! //E


En nyfödd Leia ser fundersam ut!



Kommentarer
Emmsan

Waow Leian.. värsta Karate Kidzet! Hon säger -Du skulle ba våga plocka upp mig, försök o du får en snyting!

2010-04-22 @ 21:48:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0