Onsdag

Har precis dammsugit med Leia i Babybjörn på magen....AAAAJJJJ min rygg, säger jag bara. DET gör jag INTE om! Får ont i ryggen av dammsugning i vanliga fall, nu med 7,5 kilo extra hängandes på magen så blev det ganska mycket värre! Men men, man måste testa allt =)

Ja Hannah, vi kommer gärna nån dag. Vad sägs om imorgon efter rytmiken? :)

Idag har jag inga planer. Det behövs liksom inte, det är alltid fullt upp ändå. När ska man hinna allt som man har tänkt?

Nu när Leian sover så passar jag ju på att fixa till mig och sen ta det lite lugnt.. annars orkar inte jag. Man skulle ju kunna hålla igång hela dagarna, men då skulle jag bli utbränd. Och då orkar man ju INGET så det är bättre att ta det lite "manana, manana"... (hittar inte tecknet som ska va över N:et!)

I helgen ska vi på barndop. Mitt kusinbarn August ska döpas. Så då blir det att träffa lite släkt och sova hos mamma. Sen passar vi på att hälsa på pappa med, eftersom det inte blev något i påsk för Leia hade så hög feber då....

Drömmer HELSJUKA drömmar på nätterna... inatt  drömde jag att pappa hade blivit homosexuell och var ihop med en stor biffig blond tysk kille och de hade precis fått en bebis!!! De bodde i lägenheten där Marlene (gammal klasskompis) bodde när hon var liten, alltså granne med mormor. Så skulle jag hälsa på där men jag bara grät för jag tyckte så synd om bebisen..... ja shit va knäppt det kan bli!

Tur att det var en dröm hahaha....

Leia har lärt sig vinka. Hon vinkar åt det mesta! Mest åt spegeln hehe....

Nehe, nu blir det lunch, snart vaknar lillan och är hungrig!
//E

Ps. tack för tipset Emmsan, får leta efter en sån järnväg hihihi...ds.


Kommentarer
Hannah

Hej

I morron kan jag inte =( ska till kalmar med syrran... Men på fredag?

2010-04-14 @ 21:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0