Måndag

Tack Mikaela och Emmelie för era kommentarer. Ska fundera ett par dagar till innan jag bestämmer mig, men lutar åt ljust ;)

Jag fick ju magsjukan i fredags. Men idag har jag inte kräkts, men det är sådär på gränsen. Alltså TRÅKIGT!!! Man känner sig frisk när man ligger ner men så ställer man sig upp och ska ta tag i något, då blir man yr och lite illamående... och sen bara måste jag lägga mig igen. Det är så sjuuuukt tråkigt!

Inget kul på tv´n och har redan sett alla D.H.W avsnitt (ja jag har fuskat hihi)
..................Leia är hos Hannah och kusinerna, vilket är skönt för jag behöver ju vila...

Meeeeeeeeeen....jag dör av tristess..... försökte kolla på Madmen förut, hade fått för mig att den serien skulle va bra, men den var ju så dryg.....

Mamma är i Ullared idag. Jag är jättesugen på att åka dit i sommar. Kanske kan campa ett par nätter och paddla kanot som "UllaredsKjell" hihi... och shoppa som hans fru Rose-Marie! Neeedå... inte sååå mycket. Men vi har inte så mycket planer för sommaren så vi får väl vara öppna för förslag. Ska ju upp till Haparanda.... är inte så himla sugen på själva målet för resan, släktträff på Daniels håll, men att se norra Sverige på vägen upp och ner ska bli kul. Tror det är riktigt vackert faktiskt. Sen får vi se vad som sker mer, förmodligen en del tid i stugan på Öland med!

Nehe...vila och dricka blåbärsoppa... bara att stå ut och hoppas man mår helt bra imorgon!
//E


Kommentarer
Annelie

Vi ska bara njuta i stugan när killarna är hemma o jobbar :)

Skönt att du mår bättre nu..

PUSS O KRAM

2010-04-20 @ 08:02:53
Mikaela

Nämen Emilia...har du sjunket så långt som mig och tjuv tittat på avsnitten! Jag sa ju det, börjar man så är det svårt att sluta =P Trodde jag inte om dig =)



Puss Puss

2010-04-20 @ 12:44:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0