LAM-PA!

Leia kan säga LAMPA! Ja jag vet, ni tror inte på mig, men jag har vittnen! Hon sa det flera gånger inför mig, Danne och Henke. Eve var i ett annat rum, men även hon hörde. Sen när vi satt och åt så började jag tjata om lampan igen då sa hon det igen! LAM..PA!

I lördags hade Mikaela och Marcus hand om Leia så jag kunde få lite gjort här hemma. Här finns en massa söta bilder på Leia och Liam!

I torsdags var vi på BVC. Leia hade bara gått upp ca 200g sen sist, men hon var ju sjuk och då åt hon ju bara lite välling om dagarna..plus att hon hasar runt på golvet och rör sig hela tiden, så de var inte oroliga på BVC så då är inte jag heller det! 7400 g och 67 cm :)

Sen var jag och tog nya prover, får hoppas att de ser bättre ut nu. Trombocyterna...alltså mina blodplättar hade för högt värde när jag hade min infektion i armen på BB, sen tog jag prover i november, då var de fortfarande för höga...så nu får vi se vad resultatet blir. Bra hoppas jag.

Annars har vi umgåtts en del med vänner och familj... mycket trevligt :)

Nu blir det snart lite lunch, sen en promenad med Annelie.
Have a nice day! //E



Kommentarer
Annelie

Åh sitt första ord vad roligt!!!!

2010-04-12 @ 12:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0