Jaha....

Sitter här i min ensamhet. Daniel tog med sig Leia och gick och handlade när han kom hem från jobbet. Undra om mitt dåliga humör skrämde iväg dom... Ooops :/

Idag har varit en skittråkig dag, så imorgon måste jag hitta på nått! Tänkte gå bort till Skokällaren och fynda. Man får 4 par skor för 200 kr! Kanske kan hitta något till både mig och Leia, vem vet...!

Sen måste vi hälsa på nån med.. får se vem som har tid och inte jobbar!

Ända sen lördag natt har Leia vaknat på nätterna runt 2 tiden och är hur pigg som helst... detta är ganska frustrerande! Får se om hon sover inatt...hoppas det.

Nu kom de hem, ska gå och pussa dom =)
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0