det går liksom inte!

Tyvärr så kommer det inte bli så mycket bloggande mer. När jag hinner så orkar jag inte, när jg orkar så hinner jag inte... fullt upp!!!

Lilltjejen sover inga långa stunder precis, så när hon väl somnat så får man passa på att fixa mat, tvätta eller vila en stund... då prioriteras inte bloggen.

Så vill ni veta något särskilt får ni höra av er, för jag orkar inte skriva ner allt som hänt, det tar för lång tid!

Om ett par månader har nog Leia lite mer rutiner i sovande och ätande, då blir det nog lättare att få lite tid till detta..

Nu sover hon i babysittern, den är kanon...vibration inbyggd! I recommend....

Ha det så bra nu så hörs vi lite senare i höst!
//Milla



Kommentarer
Evve

Åh hon är så söt. och så otroligt lik dig Emilia!

2009-09-15 @ 12:56:02
URL: http://www.wåhlin.com
Mikaela

Super söt tjeja =)

2009-09-15 @ 16:51:16
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Emmsan

NÄÄÄÄÄÄÄÄEJ!!! SÅÅ SÖT, nästan så man blir avundssjuk ju! Vilken blick, vilken tuffing!Värsta gangsta blicken:-) Jag kan se både Danne o dig i ansiktet, så coolt. En liten Mini Me.

Va kul o se henne i mössan!! Världens sötaste unge!

Kram från din emms

Jossan hälsar oxå

2009-09-15 @ 19:43:43
Annelie

hihi du skulle ha lagt upp den andra bilden efter... Den var ju så cool den bilden!

Puss

2009-09-16 @ 08:33:50
Mikaela

Nu får du en utmaning att skriva 7 positiva saker om dig själv!/Kram

2009-09-24 @ 19:13:37
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0