Torsdag

Tiden går så fort, nu är det snart helg igen!

Leia ligger bredvid mig i soffan med en snuttefilt över huvet och sover... ser skönt ut. Jag ska nog vila lite jag med =)

JUL JUL JOBBIGA JUL.....jaa snart är det jul och alla frågar vart vi ska fira... jag tycker bara det är jobbigt.
Tidigare har ju jag och Daniel firat på varsitt håll, men det blir ju annorlunda när man har barn. Usch alltså... jag vill bara fira med familjen i lugn och ro... men Daniel vill ju såklart fira med sin familj med..och så vill jag ju träffa pappa med... blääääää!!! Varför ska det vara så krångligt? Julen ska väl vara nånting att se fram emot, eller?

Igår var mamma här, så jag passade på att fixa lite ärenden på stan och gå på ÖoB i lugn och ro... hämtade ut korten jag beställt på Leia som jag ska skicka som Tack kort för alla presenter vi fått! Har fått iväg 4... bara resten kvar! *pust*

I december ska vi ha dop med. Det blir dubbeldop ihop med Eddie. Jag är ju inte uppväxt med dop så har typ noll koll på hur det går till... men men, vi har fixat gudföräldrar eller faddrar eller vad det kallas! Evelina och Henrik =) Och Hannah och Jonathan har ju koll så de får dirigera ut arbetet med vad som ska göras! Blir en ny erfarenhet.

Nu blir det nyponsoppa och mina grålila blåbärsmuffins =P
Sen viiiiiila....//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0